Πολιτική Ακύρωσης / Επιστροφών

Τα προϊόντα που αναρτώνται στο e-shop παρουσιάζονται με τις τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ. Εκτός από το κόστος της λιανικής ο εκάστοτε χρήστης πληρώνει και το κόστος μεταφοράς, όταν αυτό υφίσταται, το μέγεθος του οποίου θα γνωστοποιείται πριν από την τελική υποβολή της παραγγελίας του. Η επιχείρηση δύναται να τροποποιεί τις τιμές των προϊόντων της. Η οποιαδήποτε τροποποίηση δεν θα επηρεάζει υφιστάμενες παραγγελίες που βρίσκονται σε επεξεργασία ή έχουν αποσταλεί.

Η πληρωμή των προϊόντων δύναται να γίνει με έναν από τους κάτωθι εξής τρόπους: πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, PayPal, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή αντικαταβολή. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα αποστέλλεται στον πελάτη ένα email που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία του.

Ο πελάτης κατά την παραλαβή του προϊόντος είναι υπεύθυνος να ελέγξει αν η συσκευασία είναι άθικτη και αν η κατάσταση των προϊόντων που παρέλαβε είναι η επιθυμητή ή υπάρχουν τυχόν εμφανή προβλήματα ή ελαττώματα του προϊόντος ώστε να μην απωλέσει τα δικαιώματα που απορρέουν από το νόμο περί ελαττωματικών προϊόντων.

Ο πελάτης μπορεί να ασκήσει εγγράφως το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή.  Η επιχείρηση οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης υπαναχώρησης. Ωστόσο, η επιχείρηση μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. Το προϊόν που πρόκειται να επιστραφεί θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και σε άθικτη συσκευασία και να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Επισημαίνεται πως δεν χωρεί υπαναχώρηση σε περίπτωση προμήθειας αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.

Καμία επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται για οποιοδήποτε προϊόν εάν έχει χρησιμοποιηθεί ή έχει αλλοιωθεί με οποιονδήποτε τρόπο η συσκευασία του.

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την επιχείρηση, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην επιχείρηση καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την επιχείρηση, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.